Lidmaatschap

Op dit ogenblik kunnen alleen  registratieleden zich aanmelden voor een lidmaatschap Golfclub Ullerberg.**   Er zijn plannen om in de toekomst een beperkt aantal spelende leden toe te laten.  Deze leden kunnen dan gebruik maken van de prachtige heiedegolfbaan op de Ullerberg.  Maar nu is dat nog niet zo ver.

Het registreren van uw EGA handicap en het bijhouden van uw handicap bedraagt € 50,– per kalenderjaar, inclusief NGF-bijdrage. Er zijn geen eenmalige inschrijfkosten.

Lidmaatschap Golfclub Ullerberg

U kunt nu al lid worden van Golfclub Ullerberg. Daarmee kunt u uw handicap van de NGF bijhouden en krijgt u het NGF kaartje dat u nodig heeft op alle banen in Nederland.
De aanmelding, registratie en het invoeren van qualifying kaarten gaat geheel online.

U ontvangt hiervoor een NGF-pas met WA golfverzekering en u ontvangt zes keer per jaar het GOLFjournaal.

Registratie lidmaatschap NGF via Golfclub Ullerberg houdt in:

• NGF registratie met  NGF kaart van Golfclub Ullerberg
  • Individueel dashboard via  website Golfclub Ullerberg
  • Handicapregistratie (digitaal)
  • Collectieve NGF  aansprakelijkheidsverzekering
  • Zes keer per jaar het GOLFjournaal

** Golfclub Ullerberg is voor de registratie een samenwerking aangegaan met GolfClub Nederland (GCN), een door de NGF erkende golfvereniging die daarmee de bevoegdheid heeft om de handicap- en golfstatusregistratie te doen. **

One thought on “Lidmaatschap

1. Ik ben oudspeler van golfclub Havelte. Woon nu al jaren in Ermelo en wil het golfen weer oppakken. Mijn laatste handicap was 13. Hoe word ik lid en wat zijn de kosten?